duminică, 15 ianuarie 2012

Gardieni


In lumea mea existi doar tu si eu.
In lumea lor exista dragoste si suflete pereche.

In lumea mea tristetea ma pazeste.
In lumea lor tristetea ne sufoca.

In lumea mea oamenii se masoara in clipe.
In lumea lor oameni se masoara in litere,
Nici mai mult nici mai putin de 2 litere
Care dor mai mult decat o mie de cuvinte.

Cum trec din lumea noastra in lumea lor?
Tiptil ma apropii de granita si ma intreb
Cine a inventat gardienii.
Din ce secol dateaza vestigiile care atesta existenta primilor gardieni?
Oare de cand au fost inventati ingerii pazitori?

Ma uit curioasa dar aparent indiferenta spre lumea lor
Unde totul pare usor si simplu
Si descopar doar prea multa singuratate.

Trecerea nu mai pare o idee grozava,
Eu nu ma simt niciodata singura
Am mereu langa mine
Moartea si dragostea
Si in mod oficial de ieri sau alaltaieri sau dintotdeauna
Cu parafa si semnaturi buclate
Tristetea.

pentru Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu