miercuri, 21 septembrie 2011

Inger


S-a mutat din mintea mea in realitate
Imaginatia nu mai vrea sa ma coloreze
A obosit sa-mi tina companie
A stiut mereu ca acest moment va veni
Mi-a fost ajutor de nadejde
Stie insa ca nu se poate masura cu realitatea.

Am vazut un inger
Cu palarie alba si zambet complice
L-am revazut azi
Existase in imaginatia cuiva
Asa cum exista in realitatea mea.

Azi am vazut un inger
Ma privea din imaginatia cuiva
A vazut prin mine
M-a privit si mi-a spus
Ma bucur sa te revad.

Am visat
Ca ma dezbracam de mine
Si ma indreptam spre ocean
Albastrul ma linistea
Si imi incalzea neputinta.

Vad fire argintii
Care ne leaga si ne pun in miscare
Inima si mintea.
Tristetea lor este tristetea mea acum
Bucuria mea este bucuria lor.
Senin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu