luni, 19 septembrie 2011

Intr-o zi


Stiu ca intr-o zi
Ma voi intinde pe pamant
Si voi muri.

Va fi momentul
Sa ma odihnesc.
Voi fi obosit de
Oameni frumosi
Oameni curajosi
Oameni buni
Oameni zambind.
Stralucirea lor
Ma va fi bucurat
Ma va fi umplut de lumina
Si de viata.

Pamantul ma va umple
De moarte
Voi intelege atunci
In secundele dintre Cer  si Pamant
Ce sunt.

Voi visa  sfinti
Cu care ma cert
Pentru ca oamenii sunt prea ocupati
Sa se certe cu mine.

Voi visa ca oamenii frumosi
Sunt  ingeri
Intr-un univers paralel.

Nu mai am incredere in simturi
Ci in poezie.

El nu e sufletul meu pereche
Dar ma face sa zambesc.
Suflete pereche am mai vazut cateva
Dar nu m-au facut sa zambesc
Dimpotriva.

Respir.
Aerul rece imi trezeste plamanii.
Am invatat sa respir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu