duminică, 18 septembrie 2011

Simturi


Ratacesc prin lume fara simturi
Cred ca le-a imprumutat cineva
Si a uitat sa le returneze.
Am ramas fara ele,
Descurca-te cum poti acum.
Este o pedeapsa sau o binecuvantare
Sau doar o realitate de acceptat ca atare?
Confectionez cu migala substitute
Imi este din ce in ce mai greu
Sa-mi amintesc chipul lor surazator.

Am invatat sa traiesc cu copiile aproape  fidele
Ale frumoaselor mele simturi
De care se bucura
Un alt om.
Cum se traieste fara simturi
Incotro te indrepti fara ele?

Au fost si zile in care lipsa lor
Ma durea prea tare.
Simturile mele stiau,
Ma simteau
Cum altfel decat sa ma simta
Imi trimiteau din cand in cand
Mesaje simple
De incurajare
Nu te lasa, ai sa ne gasesti
Suntem aici.

Intr-o zi am luat-o la stanga
In loc de dreapta
Mergi la dreapta imi spuneau
Dreapta e sigur dreapta
Stanga e mai complicata
Mintea s-a supus
Era chemarea lor
Simtindu-le apropierea
Am zarit un om.

Sa facem schimb de simturi,
M-am gandit sa-I spun
Cum faceam schimb de timbre
Le poti pastra pe ale mele
Dar sa mi le dai pe ale tale,
Sau macar cateva
Asa ar fi drept,
Viata e nedreapta am  auzit  imediat
Dar nu de la omul care ratacise prin lume cu simturile mele.

M-am apropiat
Au navalit cu  putere,
Sprintare si vesele,
M-au umplut imediat,
Ce dor ti-a fost,
Ajunsesei sa crezi
Ca nu le vei mai revedea niciodata.

Plecasera de capul lor fireste
Stiau ele  nebunele
Ca eu le voi cauta
Si nu voi obosi sa-mi doresc
Sa fiu om din cap pana in picioare?
Daca as fi renuntat?
Mult nu mai aveam,
Trebuie sa recunoasteti
Au fost tare inconstiente
Nu s-au gandit inainte.
Ce sa le ceri si lor
Pana la urma
Simturi care gandesc mai rar intalnesti.

Sunt ale mele sa stii
I-am spus suparata,
Omului care venea pe drum cu simturile mele
Ai niste simturi tare vesele si prietenoase,
Mi-a spus.

Singuratatea e lunga cand nu ai cateva simturi sprintare
Sa-ti tina companie,
Ma bucur ca am dat peste ale tale,
Sau au dat ele peste mine
Nici macar nu imi dau seama.
Sunt bine educate si razbatatoare,
Politicoase si un pic prea zglobii
Dar o sa-mi lipseasca foarte tare.
E timpul sa plec.
Simturile astea provoaca tot felul de incurcaturi dupa cum se pare
Pot eu sa las omul fara simturile mele?
Mai stau si eu un pic pe aici
Le putem simti impreuna.
S-au cam atasat de el
Le-ar parea rau sa ramana fara omul
Care venea pe drum
Ghidat de simturile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu