miercuri, 21 septembrie 2011

Univers


Nu mai sunt singura in univers
Lucrurile erau simple
Era universul meu
Creat si colorat
Cum imi place mie
Cu dorinte si sperante
Cu bucurie si tristete
Cu stari incerte si framantari fara raspuns.

Totul se intampla cum imi doream eu
Era suficient sa-mi imaginez ceva
Si aparea imediat
Din neant.
Magie pura.

Nu stiu ce s-a intamplat
Iar acum suntem doi in acest univers
Dorintele mele
Nu mai pun doar ele
In miscare firele argintii
Pe care se sprijina
Universul.

Dorintele tale au aceleasi drepturi si obligatii
Ca orice dorinte civilizate
Aflate in vizita intr-un univers ca al meu
Pana la urma am creat un univers echitabil.

Dorintele tale se joaca cu firele argintii
Le vad, le simt, ma ating
Drepturile sunt drepturi
Nu mai pot interveni
Dupa ce le-am creat
Ce fel ce creator as mai fi
Sa-mi alterez propria creatie?

Cum ai reusit sa te strecori nu inteleg
Parea un univers ferit privirii
Acum suntem doi
Asta ma incurca putin
Si ma surprinde foarte mult.

Iti place aici
Nu pare ca te-ai grabi sa pleci.

Mi se trage de la drepturi
Am vrut sa fiu un creator responsabil
Si uite unde am ajuns
Ne batem in magie
Iar eu aproape ca imi doresc sa castigi.

Firele de argint
Le vad, le simt, ma ating
Le vezi, le simti, te ating
Universul are acum o alta stralucire
O alta culoare
Cream impreuna
Galaxiile si miscarea lor
Prin univers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu