luni, 19 septembrie 2011

Timp


Sunt undeva intre mine si timp.

Fac un popas intre spatiu si timp
Am facut destule alegeri~
Ma odihnesc acum intre spatiu si timp
In dimensiunea 3,5.
Nu mai trebuie sa decid
Daca ma intorc in spatiu sau in timp
E prea frumos aici
Nu as vrea sa se supere spatiul sau timpul ca nu le-am ales.

Raman aici intre mine si timp
Respir cerul albastru
Imi privesc sufletul
Agatat undeva intre spatiu si timp
Si vad punctul.

Numim punct ceea ce nu are parti
Numim dreapta ceea ce nu are grosime
Dar are puncte fara parti
Fiecare punct al dreptei se multiplica in ea insasi si dreapta devine plan
Fiecare dreapta a planului se transforma in el insusi si planul devine spatiu
Fiecare plan al spatiului se rasuceste incet  in spatiu si timpul contine astfel un infinit de universuri.

Fiecare parte devine  o copie miniaturala a intregului.
E ca un fulg de nea un pic mai cosmic.

Sunt undeva intre spatiu si timp
Sau intre un punct si o dreapta
Sunt punctul ce nu are parti
Dar  genereaza un  infinit de universuri.

Sa facem schimb de universuri
Si tu esti un punct ce nu are parti
Sunt ele un infinit da tot te plictisesti de aceleasi universuri.

Ale mele sunt vesele si un pic nazdravane
Ai si tu cateva care imi fac cu ochiul
E mai amuzant asa
Stam undeva intre spatiu si timp
Ne uitam curiosi  spre universurile celuilalt
E ca si cum am schimba timbre
Pe scara de la etajul 4
Mie imi plac cele cu mari si oceane
Si cele cu galaxii in forma de semnul exclamarii.

Nu e asa de complicat
In dimensiunea 3,5
E doar colorat  si senin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu